Strona główna > Foto, Wydarzenia > Fotorelacja: Wrocław Fashion Meeting 2014 część I

Fotorelacja: Wrocław Fashion Meeting 2014 część I

W weekend 7-8 czerwca w sekcji VIP Stadionu Miejskiego we Wrocławiu miała miejsce 4. edycja Wrocław Fashion Meeting. Jest to impreza łącząca pokazy projektantów mody z możliwością zakupów na stoiskach wystawców unikalnych projektów. W ramach meetingu zaplanowane były również konkursy stylizacji oraz wieczorne after party.

Podobnie jak w ubiegłym roku wybrałem się tam aby potrenować fotograficzne oko i zarazem potestować nowy aparat (Sony A6000). Zabrałem się do tego z takim animusze, że podczas mojej 2 godzinnej tam bytności zrobiłem ponad… 1000 zdjęć. Postanowiłem więc podzielić relację na dwie części (aby dać sobie więcej czasu na ich selekcję).

Oto więc część pierwsza, o tym co się działo poza wybiegiem czyli na stoiskach wystawców.

Jeszcze kilka zdjęć znajdziecie tutaj

To oczywiście była tylko rozgrzewka. Jeżeli czekacie na pokaz projektantów oraz modelki w akcji to… znajdziecie je w drugiej części 😉

Dla podgrzania atmosfery przypomnienie fotorelacji z ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia

Skomentuj

